And suddenly everything has changed

2009-08-25 14:38:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Och så är dag två över. Eller ja, åtminstone själva skoldagen. Kan dock inte kalla den för skoldag, för idag var vi bara på Vivstavarvstjärn. Umgicks, fikade, gick en frågeslinga, åt makaroner och kycklinggryta, umgicks lite till och sedan fick vi gå hem. Jag och Yman vandrade tillbaka till skolan och hämtade mopparna först bara. Så nu för tillfället sitter jag ute i det härliga vädret! Fixade en liten anordning till datorn så den skulle slippa stå i solen med hjälp av en stol, ett paraply och ett snöre. Haha, mer än så behöver ni inte veta.

Kvällen går i fotbollens tecken då träning står på schemat! Längtar som en tok faktiskt. Bra väder, fotbollssugen och allmänt glad så det kan nog inte bli så mycket bättre. Jag tänkte alldeles snart sätta mig på moppen och brumma iväg mot torpet och pussa lite på Trolle. Käka middag och umgås med mamma och pappa och sedan dra ner till BSK. Sounds like a plan to me.

Japp, så blir det. Hörs ikväll,
Fanny ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥