Can't take my eyes of you

2009-08-27 08:49:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Morsning korsning!
Vaknade av mig själv för en stund sedan, antar att jag är utvilad så det räcker då. Klockan skulle egentligen plinga runt niotiden, men klockan 08.03 slog jag upp ögonen. Trolle är ju som sagt hemma och för tillfället är han i hundgården sedan imorse då mamma och pappa for till jobbet. Sedan dess har han skällt, så han kanske var ett hjälpmedel till mitt vaknande. Nåja, nu är han tyst iallafall. Var tvungen att stå och titta på honom förut, han är så grymt söt lillpyret!

Själv börjar jag inte förrän halv tolv som sagt. Måste kolla upp om det går någon buss eller om det får bli moppen idag också. Känns inte så kul med tanke på det fula vädret. Japp, det är här idag igen :( Ser ut som att det regnar lite redan. Suck.

Idag tror jag att vi har dubbeltimme i matte, en timme svenska och en timme engelska. Förhoppningsvis ska vi få våra datorer av våra inte så snabba mentorer. Men helst skulle vi vilja ha ett skåp. Nu får vi gå runt och bära på väskor och böcker och grejer. Suck nummer två.

Nej, nu ska jag nog pallra mig till köket för lite frulle. Ha en bra dag,
Fanny ♥

Trolle
Bjussar på en bild på Trolleboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥