Dry your eyes

2009-08-14 22:51:30
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hemma i lugnet igen, tack och lov. Kände mig väldigt nere tidigare idag, usch. Men fick surra av mig lite och kändes där och då något bättre. Peppade upp mig rejält med hjälp av Tomas Ledin, Lasse Stefanz & Black Jack, sedan bar det av till marknaden. Det var inte ett dugg roligt faktiskt. Eller ja, det blir ju som man gör sig som sagt, så delvis hade jag det väl rätt trevligt. Men inte sådär som ifjol, när man var nykär och miljoner fjärilar flög runt i magen och man kände sig verkligen som världens lyckligaste.

Nu har jag tänt lite ljus, spotify spelar upp min myslista och jag har fått på mig raggsockar och en otroligt mysig skjorta, så nu känner jag mig på lite bättre humör igen. Börjar bli lite smått trött och kanske borde tänka på refrängen snart, med tanke på en viss match som ska spelas imorgon. Det borde inte kännas såhär, att jag verkligen inte vill spela, eller hur? För som det var igår på träningen .. ja, jag finner inga ord. Det känns bara inte bra längre.

Nåja, det där tar jag hand om imorgon, ingen idé att ödsla någon energi på det där ikväll. Funderar starkt på att använda den sista energin till att ännu en gång se på Top Gun. Ja, det får nog bli så. 

Tack för mig,
Fanny

The Streets - Dry your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥