En början på något nytt

2009-08-11 12:11:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Idag tog jag mig en riktigt lång och skön sovmorgon! Vaknade först runt niotiden, insåg att molnen fortfarande låg kvar, suckade och somnade om. Har varit vaken i en timme nu och har inte gjort något vettigt än, känns väldigt skönt! Blev lite sugen på Birsta men har ingen ork för tillfället, får se hur det blir senare.

Träningsvärken sitter på plats den också, vilket är på i princip alla muskler. Det känns överallt, men som jag sa, det är det värt!

Igår satt jag och kollade på lite diverse språkresor inför nästa sommar. Är lite smått sugen på att åka igen faktiskt. Fast på ett sätt känns det som att det är någonting man redan har gjort, som att det inte blir lika spännande nu när det inte är första gången. Men samtidigt, nu när man har varit på en redan så har man ju den erfarenheten, vet hur man ska göra och så vidare. Det jag hittade som lät mest intressant var ett så kallat Club-boende i Brighton, England. Man bor som på ett hotell istället för i familj och träffar på så sätt ännu fler goa människor. Nåja, det kostar ju en hel del så vi får se hur det blir med det med. Men jag måste säga det, får ni chansen att åka någon gång, gör det! Ni anar inte hur mycket man växer och hur roligt man har det! Helt suveränt.

Tänkte även idag bjuda på en liten gobit:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥