Första dansträningen avklarad

2009-08-24 21:36:03
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Och jösses, vad roligt det kan vara att röra sig till lite musik. Veva med lite armar och röra på benen. Nejmen, seriöst, det var verkligen skitroligt! Allt känns så bra just nu, jag är nog lycklig. Det kanske är såhär det känns? Ha ha. Vet inte hur jag ska förklara riktigt, hittar inga bra ord.

Jag & Lisa tog iallafall bussen till stan, gick en liten bit bort till danceworld. Fick vänta där ett tag, stog och kikade lite på fortsättningsgruppen eller den avancerade. Det såg lite häftigt ut. Inte som oss nybörjare direkt, hihi. Men vi var duktiga vi också. Dansade på en timme, blev väldans trångt där inne. Men återigen: helt sjukt roligt! Den timmen gick snabbare än vad en minut gjorde idag i skolan. Helt sant. Ser fram emot att dansa tre gånger i veckan nu, verkligen. Åh, vad jag är glad ikväll!

Nu ska André & Adam snart komma förbi och hämta Adams vantar, som konstigt nog ligger i min moppe. Sedan väntar en lång, varm dusch på mig. Därefter, när alla spänningar nu äntligen har släppt kommer jag nog somna ganska ovaggat ikväll. Har dock sovmorgon till 10 imorgon, så jag behöver ju inte lägga mig än. Känns inte helt fel ändå.

Nu ska jag gå och vara glad ett tag. Haha, det där lät inte bra. Aja .. Pusshej,
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: LiLLY

ja verkligen, så himla roligt!

2009-08-25 @ 15:09:48
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥