Första skoldagen avklarad

2009-08-24 15:26:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Japp, nu är den överlevd och avklarad. Det är ju ingen big deal egentligen, bara det att det blir onödigt stelt och rätt tyst. Men men, det blev ett klassiskt upprop innan vi fick följa med våra respektive mentorer till klassrummet vi skulle komma att spendera dagen i. Och ja .. det var som att någon hade hällt sirap i klockan, för något segare har jag nog inte varit med om. När de flesta andra program fick sluta för dagen skulle vi stanna kvar och ha en liten poängjakt. Jippi!

Haha, nej, men det var en rätt lugn första dag. Nu har jag cabat ner i soffan och ligger och är onödigt nervös inför dansen ikväll. Fast jag tror att det kommer att bli skitkul!

Imorgon ska våran klass till Vivstavarvstjärn. Ännu mer jippi! Mer om det imorgon, nu ska jag ut i det finfina vädret. Dansupdate får ni ikväll. Later,
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

haha jaa den där poängjakten va ju jätte kul... eller inte x) hahah

2009-08-25 @ 22:16:02
URL: http://elinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥