Friday I'm in love

2009-08-28 18:08:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Efter en väldigt lång dag på skolan ligger jag nu helt sjukt skönt uppkrupen i min säng bland kuddar och sladdar. Har inte gjort mycket alls sedan jag kom hem, kollade ännu ett 24-avsnitt vilket innebär att jag är ikapp mamma och pappa. Sedan har jag ätit tacos med dem, det var alldeles för längesedan så idag tyckte jag att det var dags.

Är jättepepp inför kvällen, synd bara att det inte finns något speciellt att vara pepp inför. Verkar inte hända så mycket häromkring, en fredagkväll som denna. Suck. Men inatt mina kära vänner, kommer min älskade Chrissi hem! Och imorgon, eller inatt beroende på när hon kommer hem, ska vi träffas och köra lite catching up. Herrejösses, det händer massvis med grejer under en veckas tid! Så vi kommer nog ha en hel del att surra om!

Nu funderar jag på att haffa med mig antingen mor eller far upp mot isladan och köra lite övningskörning. Var flera månader sedan sist, i början på maj tror jag det var till och med. Så jag tror det är dags att kolla om takterna sitter i fortfarande.

Förresten så gick skolan fingemang idag, blev lite segt där på håltimmen men vi hade ju Ymans dator att leka lite med. Inte för att det går att göra så mycket på våra minileksaker, det blev mest aftonbladet, expressen och så en hel del raggningsrepliker. Sista lektionen dansade vi loss i en sisådär 1,5 timme. Sjukt kul! Åh, varför började jag inte med dethär tidigare för? Känns faktiskt inte lika tungt att sluta klockan 16.00 på fredagar när man gör bland det roligaste som finns sista lektionen. Ouf!

Om det möjligtvis är någonting roligt som händer ikväll, är det ju liksom helt tillåtet att slänga in en kommentar sådär :)



Slänger in ett litet skönt musiktips också. Nog för att orginallåten är totalt uttjatad så kan jag inte sluta lyssna på remixen. Jag har hört den hur många gånger som helst, men ändå får den mig alltid på bra humör. Så lyssna och njut så hörs vi,
Fanny ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥