Höstkänsla

2009-08-18 01:20:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sommaren må vara världens bästa årstid och det är samma visa varje år: den går alldeles för fort och man vill aldrig att den ska ta slut. Men idag kände jag att det inte känns alltför tokigt att hösten snart är här. Mysiga hemmakvällar med ljus och massvis av bra filmer, att få inreda rummet lite mysigare, köpa in några goa koftor i grått, lila eller rött. Jag älskar hösten! Det finns inget bättre än att vara ute i skogen med pappa, traska runt i ett hav av gulröda löv. Eller att ligga inomhus när regnet piskar mot rutan, under en filt med tända ljus och bara prata med någon god vän eller så. Låter det inte härligt? Nog för att sommaren är härlig med allt den har att erbjuda, men hösten är charmig och mysig! Like it!

Fick iallafall dendär höstkicken idag och började att fixa med rummet. Har städat och varit igång sedan 4 timmar tillbaka. Fick världens städryck, så har gjort allt ifrån att rensa garderoben till att stryka och hänga upp gardiner, tvättat och plockat undan grejer hit och dit. Men usch, vad bra det känns nu när det är gjort. Ni får kanske en bild någon dag när allt är klart i min håla, tänkte in en sväng på IKEA imorgon och handla in lite småsaker. Spännande!

Spelade ju match ikväll också. Gick hyfsat faktiskt. Fick kliva upp på både ytter-och innermittfältet idag så det kändes betydligt bättre. Dock förlorade vi med 2-0 men för min del känns det rätt bra för tillfället!

Finns mycket jag inte har hunnit med att skriva här, men nu ikväll blev jag iallafall bjuden på nattfika av min kära André. Han ligger här bredvid och halvsover redan, medan jag är pigg som en lärka av någon konstig anledning. Ska kanske börja tänka på refrängen ändå, det är ju trots allt bara en vecka (!!) kvar till skolan börjar och därmed borde man kanske försöka vända tillbaka på dygnet en aning. Så jag tackar för mig för ikväll! Sweet dreams,
Fanny


Bjuder på en höstbild ifrån förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥