I remember how I used to be

2009-08-20 21:59:54
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Vilken skitträning det var ikväll! Jaha, tänker ni. Nu börjas det igen, dethär eviga fotbollssnacket. Men icke, idag menar ja bokstavligen skitträning. Då våran orginalplan var upptagen fick vi förflytta oss till Fagerviksfältet. Fullt i bajs. Kanadagässen skiter ner varenda millimeter och nej, det var inte mysigt alls.

Nu sitter jag nyduschad och fräsch, uppkrupen i soffan. Har hunnit med en tur upp på byn, träffade på Chrissi och så handlade jag lite. Var och lunchade med henne tidigare idag också, en klassiker fick det bli: vi delade på en vesuvio med vitlökssås. Hyfsat gott sådär! Imorgon lämnar hon mig och drar till Mallorca, lite smått avis sådär. Men jag hoppas att hon får en sjukt bra resa, för det är hon banne mej värd! Kommer att sakna henne dock.

Vad har jag för mig ikväll då? Jadu. Klockan är 21.57 och mina ögonlock börjar kännas allt tyngre. Kanske blir en film eller två, så länge jag orkar hålla mig vaken vill säga. Nej, usch, jag kanske ger mig ut på en promenad istället. Nåja, det visar sig väl med tiden. Ska tipsa om en väldigt söt låt här som jag fick höra idag när jag satt och grät till Extreme Home Makover: Alan Jackson - Remember When.

Nåja, dags att kika vidare. Ha det bra,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥