I'd wipe away your tears

2009-08-28 23:21:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Än en gång ligger jag placerad i min säng, kuddar bakom ryggen, täcket över benen med datorn nära tillhands. Denna gången är dock mysfaktorn ännu högre, av två anledningar: regnet smattrar mot fönstret och samtidigt spelas Evanescence - My Immortal ur stereon här bredvid. Helt okej liksom.

Kvällen blev väldans trevlig till slut. Det såg mörkt ut där ett tag, men det slutade med en moppetur bort till Sörberge och Lisa. Vi tänkte ta oss en liten promenad, men det var så trevligt och så skönt att gå så när vi kollade på klockan när vi nästan var tillbaka hade vi vandrat i ca två timmar. Dessutom blev vi kvar utanför hennes i en sisådär 40 minuter innan jag puttrade hemöver. Nejmen det var faktiskt väldigt skönt att bara .. gå. Och snacka om massor. Allt ifrån blottare, till självmord, till hundar och så vidare. Oh, en bra avslutning på en bra fredag.

Har inte så mycket roligt att komma med, tyvärr. Kan kasta in en bild på mig och Alicia från våran väldigt roliga håltimme idag:


Väldigt sött!

Äsch, nu kikar jag runt en stund innan jag slocknar. Imorgon väntar match! Alnö - Timrå 14.00 på Släda, för er intresserade.

Åh, snart kommer Chrissi hem! Nästan värt att försöka somna på en gång bara för att få träffa henne så fort som möjligt imorgon.


Baby ♥

Nu tackar jag för mig, och säger godnatt! Sov sött,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥