I'm moving on

2009-08-23 23:49:08
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, då var man inne på sista halvtimmen på sommarlovet. Det är med blandade känslor jag somnar ikväll vill jag lova. Kan inte riktigt beskriva vad som snurrar runt inom mig, men det är en väldans soppa av allt. Både bra och dåligt för övrigt.

Men imorgon börjar då skolan. Ny skola, nytt folk, nya lärare, nytt schema, nya dagar, nya tag! Jag har inte tänkt så mycket faktiskt, förrän ikväll. Då blev det verklighet, men det känns ganska bra ändå. Det kommer nog att bli bra om inte annat :) Delar med mig av en tanke till Sara imorgon, kan tänka mig att det känns lite värre för henne! Men jag tror att det kommer bli bra även för henne.

Det som känns bäst för min del, är att få lite ordning igen. Ett schema att följa, nya rutiner. Känns som att många av mina dagar har gått åt till en massa onödigt tänkande, och att jag bara har tofflat runt utan att ha åstadkommit något speciellt minnesvärt. Nej, nu blir det ändring på det mesta!

Mina veckor kommer att se ut såhär, på ett ungefär:
Måndag: skola - vänner/plugg/annat - dansen
Tisdag: skola - vänner/plugg/annat - träning
Onsdag: skola - vänner/plugg/annat - egen träning
Torsdag: skola - vänner/plugg/annat - träning
Fredag: skola - fri kväll
Lördag: match - ledig
Söndag: ledig - träning

Äntligen ska jag få syssla med sånt jag tycker är så förbannat kul, en väldigt stor lättnad efter en inte så bra sommar. Hade dock inte varit helt fel med lite mer tid till ETIC, men så fort jag får en stund över så hamnar jag där.

Nu tänker jag tacka för mig och slå igen både datorn och ögonlocken. Kika hit imorgon får ni läsa om min första dag på gymnasiet, min första dansträning. Min början på nya rutiner. Som mitt första inlägg löd: På ruta ett. Sov sött,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥