No one sleeps when I'm awake

2009-08-18 22:35:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 3 kommentarer
Mitt i all städning så tänkte jag slänga in lite bilder som jag nästan utlovade i det förra inlägget. Är svårt att få någon mysig känsla i bilden när man knäpper i rummet vid denhär tidpunkten. Blixten gör att stämningen försvinner och utan blixt gör bilden suddig och .. ja, ful. Men jag tänkte att ni ska få se ändå! Blev inte mer än en bild dock.


Gardinerna köpte jag på Selånger Marknad. Lampan i fönstret köpte jag idag, samt
lakan & sängskyddet. Har satt upp lite nya bilder vilket blir ännu fler imorgon då jag
ska hämta ut min beställning ifrån MM. Köpte en hylla också som ska upp bredvid sängen,
men pappa är inte hemma, så därmed inget skruvande.


Och här är skorna jag köpte, som jag fortfarande har ångest över.
Behålla eller inte behålla?

Nu ska jag fortsätta, tänkte göra det fint i köket innan jag går upp och myser på i höstrummet. Hey,
Fanny

Kommentarer
Postat av: anna

behålla :D fan va fint du har i rummet ditt :$

2009-08-19 @ 11:55:48
URL: http://annalindgrens.blogg.se/
Postat av: sara

behålla mycket snygga och rummet(!) jag blir nästan lite avis nu

2009-08-19 @ 21:58:23
Postat av: Anonym

Anna - hihi, tack du!



Sara - kanske blir så ändå :) hihi, tack. jag blev jättenöjd faktiskt!

2009-08-19 @ 23:21:49

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥