Nothing else matters

2009-08-25 21:52:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Go kväll! Nu är jag tränad och klar, sitter för tillfället uppkrupen i soffan med datorn i knäet. Rätt härligt att inte göra någonting. Iallafall så tog jag mig iallafall upp till Torpet. Busade massor med Trolle innan jag däckade inne på min säng ungefär en timme. Det var väldans skönt, var lite orolig för att jag inte skulle kunna sova ikväll istället. Men vet ni? Det verkar inte vara några problem alls med den biten, för jag känner hur ögonlocken börjar åka igen redan nu.

Nu när jag kom hem var Chrissi äntligen kontaktbar! Åh, vad jag saknar henne! Fick iallafall veta att hon har det bra, och det är ju skönt att höra.

Äsch, jag har liksom ingenting att skriva om egentligen. Lite brist på fantasi sådär, en kväll som denna. Imorgon kör iallafall lektionerna igång, dubbeltimme i naturkunskap - rast - dubbeltimme i samhälle. That's it. Slutar 13,40 vilket känns dunderbra. Måste nog pallra mig till Birsta imorgon, ska se om jag kan lura med mig någon.

Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av 24 innan jag slocknar totalt. Natti natti,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥