På ruta ett

2009-08-06 16:23:25
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Och så sitter även jag här, i bloggfällan. Jag har försökt att motstå men icke. Hur länge nu denna kommer att hållas vid liv kan jag dock inte svara på. Men är det inte lite härligt detdär, att inte veta hur saker och ting kommer att sluta? Man kastar sig in i någonting men man vet inte vart det bär. Okej, nu menar jag inte att bloggen är världens äventyr, jag menar mer i verkligheten nu.

Jag hade tänkt börja med en klassisk presentation men vet ni vad? Ni som blev lite nyfikna nu får helt enkelt fortsätta läsa och bilda er en egen uppfattning om vad jag är för en filur!

Kan ju iallafall avslöja att bloggen kommer att handla om .. ingenting speciellt. Det som faller mig in. Saker som händer, mina tankar och funderingar och allt som rör sig innanför mina hjärnbalkar.

Anledningen till titeln 'På ruta ett' då? Jo, det är mycket som kommer att hända nu till hösten. Ny skola, nytt folk, ny miljö, ny sport, ny Fanny, nytt allt! Och vet ni vad? Ni får följa allt detta, tillsammans med mig. Och det bästa av allt är .. ingen av oss vet vart det bär.

Tack för mig sålänge!
Fanny


Psst!
Känner någon för att hjälpa mig med en liten design här uppe så, let me know :)


Kommentarer
Postat av: Joanna

ny sport:O

2009-08-07 @ 13:04:11

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥