Raindrops keep falling on my head

2009-08-26 17:22:14
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jahapp, då var det här igen. Regnet. På mindre än en timme ändrades vädret från att vara varmt, skönt och soligt, till kallt, grått och blött. Fy vad deprimerande. Själv står jag för dagens smartaste! Tog moppen till Birsta för några timmar sedan. Iklädd chinos, en liten kofta och skinnjackan (som jag för övrigt lämnade i moppen) for jag iväg i det fina vädret. Strosade runt ett bra tag och inhandlade mig faktiskt några plagg dagen till ära. Råkade kika ut genom ett fönster, och då fullkomligt öste regnet ner. Hjälmen hade jag såklart låst fast i sadeln, dvs att den hänger upp och ner. Orkade dock inte ta mig till moppen direkt (dum dummare dummast fanny) utan gick nästan en och en halv timme till. He he. Kan ju säga att det var rätt skönt att komma hem och ta av sig alla blöta (!) kläder.

Ikväll ska jag, Emma och Betty på distriktsträning. Eller ja, det är väl inte bara vi får jag hoppas, men ja.. ni fattar säkert. Vi ska vara där i 2,5 timmar, känns ju väldigt frestande. Nej, allra helst hade jag stannat kvar i värmen inne på Birsta City och fortsatt med min shoppingrunda.

Inhandlade ett par chinos och en gosig tröja idag iallafall. Kanske har orken att fixa bilder sedan, men nu ska jag försöka tina upp så gott det går innan man ska bege sig ut i kylan och blötan igen. Ciao,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥