It's the small things that makes life big

2009-12-07 18:57:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Tänte ge er ett sjukt bra inredningstips! Ofta när saker ska upp på väggarna blir det en hylla eller någon snygg tavla, eller hur? För ungefär ett år sedan blev jag tipsad om väggord. Man klistrar upp ett ordspråk eller en valfri text på väggen, som inte bara ser snygg ut utan som också kan förgylla dagen för dig eller någon som hälsar på. Efter en tung dag kan man komma hem och läsa den där uppmuntrande texten på väggen och förhoppningsvis känns det lite bättre. Jag köpte två stycken, är än inte riktigt säker på om båda ska upp här på mitt rum men i nödfall tar vi nog bara upp en av dem till stugan. Har dock inga bilder direkt på dem, utan det får jag helt enkelt fixa när de sitter på väggen. Valde iallafall texterna "Glöm ej att leva min vän, dagen som gick kommer aldrig igen" och "Life is beautiful" med riktigt snygga textstilar tyckte jag iallafall.

Det blir rätt dyrt om man ska köpa av någon företagare, därför kan jag faktiskt tipsa om tradera där det fanns över 1000 artiklar och många under hundralappen. Klickar in några random bilder ifrån Google också så ni fattar vad sjukt snyggt det faktiskt är! Åtminstone tycker jag det:

  






Lyckades hitta den jag köpte, vilket alltså är den här längst ner. Åh, vad spännande. De ramlar nog in i brevlådan någon dag i veckan :) Så blir lite nyare bilder då. Tack för mig sålänge!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart köper man den???

2009-12-07 @ 21:30:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥