Julafton

2009-12-24 11:52:30
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Önskar alla (well, inte så många men ändå) en riktigt härlig julafton :)

Just för tillfället ligger jag i sängen iförd en ansiktsmask (som för övrigt doftar uuunderbart) och ska snart skölja av den och hoppa in i duschen. Raka benen, hårinpackning och sedan blir det insmorning av min nya Body Butter (Mango ifrån Body Shop) och lite nagelfix och trippling av håret.

Vid två-tiden åker vi ut mot Matfors och kollar på Kalle med mormor och morfar, därefter äter vi och sedan blir det väl lite paketöppning och sedan beger vi oss nog hemåt och ser någon bra film eller spelar något spel eller så. Klockan 23.30 befinner jag mig i kyrkan med hjärtat för lite midnattsmässa sedan drar vi nog upp till mig och myser på bara.

Kanske blir en bra jul trots allt :)
Nåväl, ha en kkanondag! God Jul!

Kommentarer
Postat av: PatrikÅ

Du borde prova min brorsas bodybutter, Curry ;)

2009-12-28 @ 16:02:29
URL: http://bower.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥