Looking forward

2009-12-06 19:56:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Ah, är nyss hemkommen ifrån ett sjukt Muscle Power-pass. Det gick hyfsat idag och det är ett par darriga ben som sitter på min kropp just nu. Jäklar, vad det känns bra när det känns! Dock var det inte lika roligt att någon hade tatt mina älskade skor. Så det var bara att ringa farsan. Hoppas att dom kommer tillbaka såsmåningom, kan ju vara någon som har tagit fel bara.

Nåväl, nog om det. Har haft en underbar helg! Vekligen. Jag älskar tjejerna i ESSP1 (och Emma såklart!) och de gjorde min kväll i fredags då 16 av oss samlades hos Elin för en riktig galen, rolig, crazy kväll. Kalla det vad ni vill men sjukt roligt hade vi iallafall. Och det var absolut inte sista gången. Ser fram emot de tre kommande åren må jag säga!

Igår fyllde lillchrissi 16 år, vilket gör att jag inte kan kalla henne liten längre. Men det gör jag ändå, hihi. Var och åt smörgåstårta slash fikade med henne och hennes släkt på dagen, blev hockey senare och till sist bjuppade jag henne på middag ifrån Kebaben som vi avnjöt hemma hos mig. Därefter blev det bara mys med lite Ben & Jerry's osv.

Jag ser fram emot den här veckan. Står mycket roligt på schemat .. nämligen:

Måndag: Skola & Dans. Dessutom kommer hantverkarna hit och börjar ta tag i vårat hemska badrum. Nice.
Tisdag: Skola och sedan massage inne i staden. Mycket skönt.
Onsdag: Skola och sedan ska jag tona och klippa barret. Åh, vad efterlängtat och åh, va kul!
Torsdag: Skola och SKINKCUPEN! Som vårat lag för övrigt leder.
Fredag: Återstår att se ;)
Lördag: Återstår att se ;)
Söndag: Muscle power!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥