Fredagsmys

2009-11-21 01:18:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, även denna fredag blev väl inte direkt sådär fartfylld som man hade hoppats på. Men jag har haft en trevlig kväll så jag kan inte påstå att jag är missnöjd. Jag och Chrissi tog en impulstripp till Birsta. Vi gick ett varv uppe och ett nere, kanske besökte 6 affärer innan vi drog till bussen. Åkte upp till EON och kikade på lite hockey. Träffade på Öhrn där så satt och skrattade med honom lite sådär. Drog sedan vidare och mötte Jesper, gick på Shell, gick hem till honom och där blev det bara lugnt och trevligt. Fredagsmys med andra ord. Film och massage exempelvis. Mys :)

Nåväl, imorgon är det lördag. Vi hade tänkt gått på bio några stycken men nu ikväll när vi tittade efter går det inte en enda bra film imorgon. Surt? Ja! Så vi ska väl se om vi kan komma på något annat att syssla med. Nåja, klockan börjar bli mycket och mina ögonlock lite väl tunga. Så vi hörs en annan dag, heyhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥