It will be allright

2009-11-30 17:44:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Igår var det El Clásico. För er icke-fotbollintresserade är det en av de allra största matcherna inom fotbollsvärlden. FC Barcelona - Real Madrid. Hade till en början inga planer på att se matchen alls, eftersom att jag känner mig rätt less på fotboll redan som det är. Men till slut kunde jag inte hålla mig så jag kastade mig ner i soffan bredvid pappa och avnjöt matchen med lite glögg och lussebulle.



Det fick mig såklart att bli påmind om när jag & pappa var där för ungefär tre år sedan. Gud vilken känsla det var, jag fick rysningar igår när jag hörde publiken. Trots att det var tre år sedan sitter ändå minnet rätt hårt, för jag kommer ihåg nästan exakt hur det var att sitta där som en av 100.000 människor. Då slutade matchen 1-1 (minns att Roberto Carlos gjorde mål för Real då. Hehe) men igår blev det vinst för Barca så det tackar man ju inte nej till! Nåväl, det var bara det jag hade på hjärtat idag. Ikväll blir det dans! Tummen upp för det och tummen upp för att jag fick världens godaste middag idag. Klyftpotatis, ryggbiff & vitlökssås. Så sjukt bra! Nu ska jag ta en powernap, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥