Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

2009-11-10 20:28:29
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Idag har det varit en sliten tisdag! Fotbollsgym var inte alls okej och har sedan dess haft en rätt jobbig huvudvärk efter att ha kört nickar i en sisådär 20 minuter. Hade bara engelska och samhälle så det var ju rätt snabbt avklarat. Drog hem till André efter skolan, vi gjorde inte något speciellt alls. Jag somnade dock när han åt, hihi. Gick (!) sedan hem i snövädret och väl hemma somnade jag en timme till. Sov bort hela huvudvärken faktiskt, helt okej skönt.

Sedan dess har jag gjort allt som har slagit mig, vad som helst för att slippa ta tag i naturkunskapen. Det är lite skumt, det här provet kommer vara en grej som leder fram till det betyg jag kommer att få i Naturkunskap A. Sista chansen om man säger så, och jag kan verkligen ingenting. Det är bara en massa grekisk text, ingenting fastnar. Usch. Jag tänker nog låta det vara och ta det som det kommer imorgon. Fast det känns inte alls bra.

Nej, det får bli allt för idag. Hej sålänge!
Fanny ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥