Throgh the gates of that heart of yours

2009-11-23 17:21:50
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
» DAGENS HISSAR

1. Jag tänker börja med att hedra förstaplatsen till spontankramar. Få saker kan få mig så glad som en kram, och speciellt när den kommer helt oväntat och utan anledning. Det är fruktansvärt bra, fungerar mot allt. Världens jobbigaste onsdag känns helt enkelt inte lika tung om man har ett par kramar i bagaget. Så, jag höjer båda mina tummar för just kramar och lovar mig själv att jag ska bli bättre på det! :)

2. Visst är det härligt att känna det där suget av att göra något så bra som möjligt? När man vet vart man vill och när man har någonting att kämpa för! Ah. Hela sommaren har gått åt till att fundera över om jag skulle fortsätta med fotbollen eller inte. Nu har det hänt något, det har börjat vända och jag har en speciell morot som får mig att göra allt lite bättre för varje gång. Därför får motivation andraplatsen!

3. Eftersom att halva min förmiddag gick åt till att spela biljard känner jag att just den punkten borde få lite creds! Biljard är kul!

» DAGENS DISSAR

1. Vi lever inte på 1800-talet längre! Jag tänker dissa skolan och ett par lärare - utan att nämna namn - för att de tänker så gammeldags. Det här är 2009, vi ska inte behöva sitta och läsa om sådant vi inte alls bryr oss om eller har noll användning av! Och om vi nu måste läsa just sådant så kan de väl göra det lite roligare än vad det redan är! Nej, heja nytänk och dissen till just gammeldags lärande. Usch!

2. Negativa människor går mig på nerverna. Alltid finns det något man kan klaga på, och jag vet att jag är långt ifrån perfekt när det gäller det här. Men finns det någonting man tycker är negativt (alltså, som är onödigt) kan man faktiskt bita sig i läppen och hålla inne den där lilla kommentaren.

3. Tjejer. Vi är jävligt bra på att snacka skit, vi ska hela tiden tävla om uppmärksamhet (verkar det som iallafall) och tydligen har vi lätt att veta saker om varandra som man inte ens vet själv. Vi är fruktansvärt jobbiga ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥