All night long

2009-10-11 15:43:06
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Tjolahopp!
Jag har sagt det förut och nu säger jag det igen - söndagar är bra onödiga. Segare dag får man leta efter. Idag tog jag iallafall en tur till Birsta med min Chrissi. Var väl inte speciellt roligt, kan bero på att jag för tillfället inte har någonting att handla för. Jag behöver kläder, men har ingenting att handla för och då vet jag att det inte är någon idé att ens prova någonting, för då vill jag bara ha plagget i fråga. Så, alltså blir det inte så mycket mer än att bara gå runt och titta, bli lite inspirerad och sådär. Drog en Lillamenyn på Donken också, fick lite sällskap av Jocke & Knut. Trevlans! Nåväl, var in på Teliabutiken en snabbis också, tänkte höra om de hade någon idé om mitt struliga bredband. Såhär gick det ungefär:

Fanny till teliasnubben: Jag har lite strul med mitt bredband, bla bla bla. (Förklarade problemet)
Teliasnubben: Ja, det kan ju bero på vad tusan som helst. Jag föreslår att du går in på telia.se och laddar hem de senaste drivrutinerna där så kanske det fungerar bättre.


Fem minuter senare kom jag på att han inte var så jäkla smart dendär. Vaddå gå in på telia.se? Jag kommer ju inte ut på internet, det är ju där problemet sitter! Suck. Ringde upp kundtjänst förut istället, fick lite olika tips på vad jag skulle göra men än så länge har ingenting fungerat. Åh, jag blir så less! Behöver min dator.


Nu om en sisådär 20 minuter kanske ska vi äta. Det blir gott för jag är hungrig. Sedan om vi hinner kanske mamma och jag ska in till IKEA en sväng. Vi ska sätta upp ett par spetsgardiner i matrummet, blir nog sött. Själv köper jag mig nog två LACK-hyllor som ska få sitta bredvid sängen! Funderar på att printa ut några CV:n och springa runt och dela ut dem också, när jag ändå är i farten. Är jäkligt sugen på att jobba helger och sådär nu, dra in lite pengar. Får se hur det blir med det. Min dröm skulle faktiskt vara ett städjobb. Det skulle ju vara ganska simpelt, eller hur?


Nu ska jag göra något vettigt av dehär timmarna som är kvar på tråksöndagen. Kanske ger mig ut och springer? Ja, det lät skönt. Vi får se! Återkommer ikväll. Pusshej,
Fanny ♥




Ett par sådana här skulle jag starkt vilja ha! Nu syftar jag till dansen och så ska de självklart inte vara så små som på bilden. Nej, stort och saftigt ska det vara! Synd bara att de kostar 500 pix och att de inte finns i rätt storlek någonstans. Men snart så, älsklingar!

 


Kommentarer
Postat av: jesper

SÖNDAGAR ÄR BÄSTA DAGEN SOM FINNS... det är ända dan man har tid för läxor!? :O dahh! då förstörs inte dom andra dagarna av en massa läxor ju!:P

2009-10-11 @ 22:05:40

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥