Didn't we almost have it all?

2009-10-18 00:04:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Godkväll! Idag har det varit en fullspäckad lördag. Började med att jag hoppade upp runt niotiden, gjorde mig klar och sådär. Lisa och Yman plockade upp mig och sedan drog vi vidare till staden för att kolla på lite danstävling. Lyckades självklart pricka in 12-13 åringar som dansade disco, den street som jag ville se började när jag skulle gå därifrån. Var tvungen att smita därifrån för att lira lite disktriktsmatch. Medelpad - Ångermanland och vi förlorade med 5-0. Hade ju hellre velat kollat på danstävlingen, men ibland får man inte alltid som man vill.

Pratade lite med Mia efter matchen och nu har jag sagt till att jag kanske lägger ner det här med Medelpad. Det känns ruskigt bra! Får se hur jag gör nu till veckan då vi har träning både onsdag och söndag. Men det jag behöver är ett stort, fett uppehåll!

Nåväl, efter matchen åkte jag hem med mamma, bestämde mig för att gå på hockeyn vilket gjorde att jag hade 30 minuter på mig att äta, duscha och göra mig klar. Men jag hann, tro det eller ej! Blev dock förlust för Timrå också och det var ju mindre roligt.

Kvällen har spenderats hemma hos Betty med hon, Elin, Louise, Emma & Jenny. Väldigt trevligt måste jag säga. Blev tacos för tredje gången sedan igår också, haha. Längtar otroligt mycket till Stockholm. Det ska bli så skönt att komma bort härifrån ett tag och umgås med tjejerna. Nej, jag tror att det kan bli riktigt bra!

Nu ska jag nog försöka sova, känner mig rätt sliten. Som vanligt. Haha. Natti natti,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥