I hate this part right here

2009-10-05 18:29:12
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 4 kommentarer
Är det något jag verkligen hatar så är det att lämna något bakom sig. Att bryta upp ifrån något och gå vidare. Jag har nyligen gått igenom en sådan process och jag tror de flesta redan vet vad jag pratar om. Men nu börjas det något nytt, kanske inte lika påfrestande men ändå tillräckligt för att det känns lite tungt i hjärtat. Jag var och hämtade papper idag inför mitt omval av linje. Jag har bestämt mig nu och det får bli samhälle för min del. Jag känner inget större intresse av att läsa kemi, biologi eller fysik. Åtminstone inte lika stort som jag kanske gör för samhällsfrågor eftersom att det är människor jag vill jobba med. Jag vill varken bli läkare, ingenjör, tandläkare eller veterinär och då känns det rätt meningslöst att göra sådant man inte gillar. Nej, jag har nog vetat länge att det är just människor jag vill jobba med. På vilket sätt vet jag inte än, men det har jag ju tre år på mig att ta reda på.

Men det jag menade i början av inlägget var att det känns lite jobbigt att lämna klassen. För jag hade helt ärligt inte kunna tänka mig någon bättre klass än den jag har varit med nu i strax över en månad. Det har blivit en rätt häftig gemenskap och det har varit en sjukt bra stämning! Men trots allt kan jag inte gå tre år och läsa något jag inte vill bara för att klassen är bra, det skulle ju vara ganska sjukt. Jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas bättre som samhällare!

Nu ikväll väntar det dans. Innan dess ska jag ha hunnit med en hundpromenad också, känns verkligen inte frestande att ge sig ut i mörkret och kylan. Får dra på mig mössan helt enkelt. Var och köpte ett par vantar som matchar till den också, var så illa tvungen när de hängde där och såg så söta ut. Så nu är jag snart rustad inför en kall höst och vinter! Det fattas bara ett par skor, en jacka, lite mysiga tröjor och kanske ett par jeans. Okej, kanske inte riktigt klar, men på god väg åtminstone.

Justja! Det glömde jag nästan. Jag har ju som sagt tid hos frissan imorgon och fram tills idag har jag varit stensäker på vad jag ska göra. Men nu börjar det bli lite kalla fötter här borta så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Funderar på att inte tänka mer på det, sätta mig i frisörstolen och säga att hon får göra vad tusan hon vill, bara det blir en förändring! Men det vågar jag inte riktigt, hihi.

Nu jäklar blev det mycket text! Creds till dig som har läst hela. Nu ska jag kika runt lite innan mössan åker på! Ha en bra kväll,
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: BöWär

Credzz till moi!

2009-10-05 @ 18:43:45
Postat av: louise+betty+jenny

credzz till us också yaoo!!!!!!!!

2009-10-05 @ 19:05:13
Postat av: BöWär

Jag var dock häftigare än er tillsammans. Synd!

2009-10-07 @ 13:20:50
Postat av: louise+betty+jenny

meh NÄ va äre du säger va?? HEHEHE

2009-10-09 @ 21:00:05

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥