Jag skrattar idag

2009-10-15 06:50:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Dethär må ha varit den värsta morgonen på väldigt länge. Igår var det full rulle vill jag lova. Klev upp 05.50, var i skolan mellan 8-16 (bara lektioner), dansade klockan 16.45 och sedan var jag så slut så jag bara låg i sängen hela kvällen. Mamma bakade kladdkaka också, gulledu.

Nåväl, imorse när pappa ropade på mig var jag helt inställd på att det var lördag! Jag hatar verkligen dendär känslan när man kommer på att så var det ju inte. Nej, idag är det bara torsdag, vilket innebär ännu en full dag. Börjar med lite fotbollsgym och sedan har jag idrott vilket gör att jag slutar tio minuter senare än vanligt också. Jisses, vilken kul dag det här ska bli. Lite matte och en dubbeltimme i historia har jag dessutom. Hehe.

Har tvättat håret nu, ska nog ta mig lite frukost snart. Magen är helt tom och skriker bokstavligen. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska syssla med. Skulle ju inte vara helt fel med en tur till Birsta men jag vet ärligt talat inte om jag kommer att ha orken till det. Har varit på väg ner på ETIC här i veckan också, men idag när jag redan har tre timmars träning så tycker jag att det får vänta ett tag till.

Nej, nu väntar köket innan magen blir arg på mig. Ha en bra dag,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥