Jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen

2009-10-15 17:21:59
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Jag hade så rätt, så rätt imorse! Jag döpte mitt morgoninlägg till 'Jag skrattar idag' endast av den anledningen att jag lyssnade på den låten samtidigt som jag skrev. Men jösses vad jag har skrattat idag. Det kan både Joel och Jocke intyga. Resultatet blev att jag nu har rätt ont i magen efter allt flabbande, men jag har ju haft kul iallafall! Tyvärr var det ingenting som jag kan berätta om direkt, för det var ingenting som var speciellt kul. Om man inte är en trött Fanny Sandström vill säga.

Nåväl, lång dag idag som sagt. Har gått bra ändå, försöker äta en frukt så fort jag får tillfälle och idag slank det ner tre stycken. Tur att det är så förbaskat gott!

Skulle vara väldigt trevligt med ETIC ikväll måste jag säga. Lite ass n' legs kanske. Men vet ni vad? Jag är trött som en gris, både ifrån igår och idag så det blir nog ingenting trots allt. Så om någon känner sig manad kan ni ju få se på hockeyn med mig och pappsi, för morsan drar till staden hon. Kanske blir ett skrovmål ifrån Byllan i Sörberge då? ;) Internskämt!

Håller på att pyssla med en ny header igen, den blev lite .. knasig. Men tills vidare får ni stå ut med denna. Och idag pratar jag mycket strunt verkar det som. Well, ska kolla vidare lite nu. Pusspuss,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥