Just get back up when they knock you down

2009-10-04 21:37:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Jag tyckte att skolveckan gick väldigt snabbt denhär gången, men om det är möjligt så har helgen gått ännu fortare. Jag tycker att det nyss var fredag! Tusan också, ännu en helg där ingenting speciellt har erbjudits. Hade lite roligt igår kväll som ni kanske såg på bilderna här nedanför. Men det är väl i stort sett det enda som har hänt. Jo, justja. Blev en sväng till Birsta med tjejerna idag, och det var väl också rätt trevligt :) Köpte med mig en tröja, en eyeliner, en hårmask och ett par örhängen. Blev totalt förälskad i ett armband också. Eller tre rättare sagt. Och så hittade jag en tröja också, så när jag får tid denhär veckan åker jag nog tillbaka och köper hem de också. Gillas!

Ikväll har trejde världskriget ägt rum i vårat hus! Haha, det har varit ett jäkla liv. Då är det hundarna jag pratar om. Jag tror de skällde och sprang runt konstant i en timme. Fattar inte hur dom orkar.

För själv har jag bara legat här sedan jag kom hem ifrån Birsta. Var och handlade lite åt mamma som har gått och blivit sjuk, det är väl i princip det enda jag har sysslat med. Är dessutom inte alls trött och har sovmorgon imorgon så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Kryper i kroppen, har så tråkigt!

Imorgon ska jag gå och prata med SYOn om att eventuellt byta linje. Blir nog samhälle för min del, hoppas verkligen på att det kommer att kännas bättre så. Får se vad som sägs imorgon.

På tisdag har jag tid hos frissan. Jag vet exakt vad jag ska göra, men det vet ingen annan! Spännande? Ja! Nåja, ska titta runt lite nu innan jag stänger ögonen för dagen. Natti,
Fanny ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥