Standing at a crossroad

2009-10-13 21:56:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Åh, jag är alldeles sprallig och tossig och allmänt glad ikväll. Var en rätt rolig dag idag måste jag säga och den blev inte direkt sämre av en tur till Birsta med mamma. Nej, väldigt trevligt hade vi måste jag säga. Fick en kofta med mig och så köpte sötmamma min en chokladboll åt mig. Som om jag behövde den, Danne? Hehe.

Nåväl, blev snabba ryck hem för då ställde jag upp för min vän Jesper som behövde någonstans att vara. Haha, lämnar inga details. Men han var här iallafall hela kvällen, och det var väl trevligt. Han drog för ett tag sedan och då blev det myspys med familjen. Mycket skratt och tårar omvartannat. Haha, vi är så sjuka min lilla familj.

Världens bästa Melissa rullar ur stereon ikväll, ska nog alldeles snart förbereda mig för lite sömn. Väldigt lång och tung dag imorgon. Direkt efter skolan blåser jag och Lisa in till dansen, så blir i princip borta mellan 8-18 imorgon. Åh, hualigen. Kanske bäst man sussar snart då, så det blir någonting vettigt av morgondagen.

Dagens skönaste:
Jag var på en pub igår när jag insåg att jag desperat behövde fisa. Musiken var riktigt, riktigt hög så jag timade mina pruttar med soundet.
Efter ett par låtar började jag känna mig bättre. Jag avslutade min pint och märkte att alla stirrade på mig.
Då mindes jag plötsligt att jag lyssnade på min iPod.


Med detta säger jag godnatt!
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥