This time I know it's the real thing

2009-10-23 13:57:04
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jag måste bara få med att säga att DET ÄR SÅ SJUKT SKÖNT MED LOV! Jag har noll motivaton till skolan just nu, så ett lov passar utmärkt. Har dock varit en ganska seg och absolut ingen bra dag för min del. Men nu glömmer vi det och tar nya tag istället! Har planerat in en tur till Etic idag. Får se om jag tar det nu på en gång eller avvaktar och väntar in pappa som också var lite pumpsugen. Har lite annat att göra också, såsom matte, dammsugning, städning på rummet och så vidare. Känns inte lockande alls, speciellt inte på en fredag. Men ibland så är det som det är, eller hur?

Nej, jag uppdaterar nog senare då jag förhoppningsvis har något vettigt att komma med :) Ha det bra sålänge,
Fanny ♥

Psst, en liten dagens outfit när jag ändå är igång!

 

Svart kofta, Gina Tricot 199 kr
Svarta tights, Vila 149 kr
Vita mysstrumpor, H&M 79.50 kr
Svart & vitt linne, Gina Tricot 199 kr
Armband, Indiska 39.50 kr/st
Ringar, Six 49.50 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥