Träningsschema

2009-10-18 00:45:11
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Okej, nu kommer det ett väldigt onödigt inlägg. Men någonting som jag saknar är ETIC. Jag har försökt kommit igång men det har liksom inte blivit något mer då vi har haft ganska mycket träning med fotbollen ändå. Nu när jag har chansen tänkte jag ta tag i det här. Så ungefär såhär kommer mina veckor att se ut, förhoppnigsvis:

Måndag: Dans 60 min
Tisdag: Fotbollsgym + ETIC, Muscle Cardio 50 min alt. Afro/Free-power dance 60 min
Onsdag: Muscle Power 40 min
Torsdag: Fotbollsgym + Idrott + Ass n' legs & Core 60 min
Fredag: Vila (Dans 120 minuter på skolan)
Lördag: Vila alt. Gym/Löpning
Söndag: Muscle Power 60 min

Nu tänker jag sova! Blir Historiapluggande med tjejerna, Birsta och ETIC imorgon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥