When you smile at me you know exactly what you do

2009-09-08 22:46:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Happ, tredje träningen avklarad och jag kanske låter som världens gnällspik nu när jag säger att det känns i benen. Hatar egentligen när folk gnäller för minsta lilla, så jag kanske ska försöka knipa igen själv nu. Men jag vet inte när min senaste vilodag var, det kommer jag inte ihåg. Och som det ser ut nu blir inte nästa vila förrän onsdag nästa vecka, d v s om exakt sju dagar. Tills dess har jag minst ett träningspass per dag, ibland två och i vissa fall tre. Det är ju tur att man gillar det man gör iallafall!

Efter träningen idag (som för övrigt enligt mitt tycke var alldeles för enformig) så fick jag med mig mamma på ICA Maxi. Rätt skoj affär det, köpte en hel del idag. Målet var att köpa lite mappar och block så jag kan få bättre ordning på grejerna. Kom hem med: 5 mappar, 5 block, en röd gosig pläd till mitt rum, två förvaringsboxar, pennor, två silvriga ramar och så en tvättkorgsaktig grej! Lite smått roligt sådär.

Imorgon är det dubbeltimme i naturkunskap & dubbeltimme i samhälle som gäller. Efter det drar jag och Elin till våran gamla skola och ska agera danslärare där på Idrottshögstadiet. Och i sin tur efter det så drar jag och Lisa in till stan direkt och kör vårat danspass som egentligen är på måndagar. Då kom min match i vägen, plus att hennes bror fyllde år så då tyckte vi att det passade mycket bättre med onsdag. Och det känns väldigt lyxigt att ha träningen klar vid sextiden, vilket innebär att resten av kvällen är helt fri! Åh, undra vad man ska hitta på då.

Äsch, vilka tråkiga inlägg det blir just nu! Vet inte riktigt vad jag ska kladda om längre, har ingen fantasi för tillfället. Nu ska jag kila ner och göra den dagliga kvällstvättningen av ansiktet och så ska tänderna få sig en omgång av tandborsten! Sov sött,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥