Det fanns en kärlek, men den har brunnit ut

2009-09-15 15:57:25
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Är helt utmattad för tillfället! Har intagit sängläge och ligger och gäspar till Melissa Horn bland annat. Var en bra dag idag, som alla andra dagar ungefär. Det känns fortfarande rätt kul med skolan, helt knasigt kanske men jag tycker det. Nog för att det är mycket läxor och jobb, men nu syftar jag på allt runtomkring.

Det är så svårt att komma fram till något vettigt angående mitt eventuella omval av program! Jag vill verkligen inte byta klass, trivs så himla bra vilket jag kände speciellt idag på idrotten. Jäklar vad kul vi har! Eller är det jag som är ute och cyklar nu? Det känns iallafall bra för mig, och det är väl så det ska vara. Vi körde iallafall häcklöpning på gympan idag, och det var hur kul som helst!

Nåja, det tål att tänka på detdär. Ikväll väntar träning och spelarmöte. Sedan ska jag krypa ner i soffan och skratta åt alla på idol! Nu ska jag däremot pallra mig ner till köket och fixa lite mat i form av makaroner och korv! Gott, eller hur? Hihi, ha en bra kväll! Puss,

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥