I won't back down

2009-09-20 15:56:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sådärja, då har jag precis intagit sängläge igen. Njuter av lite hallonsorbet och lyssnar på sjukt skön musik så jag mår väldigt bra för tillfället. Har varit och vandrat runt i Birsta idag med mina kära väninnor Chrissi och Sara. Blev inte mycket till shopping dock, köpte lite slingfärg bara. Så ikväll blir det ändring i barret, förhoppningsvis så blir det bra och inte gult. Som pappa brukar säga; alla förändringar till det bättre. Ha ha ha. Kanske slänger in en liten bild på resultatet senare.

Skulle behöva ta en städning här på rummet men då tyckte jag det var betydligt mycket skönare att ligga här. Har pluggat både engelska och matte idag också så jag tycker jag är värd att ta det lugnt en stund. Hörde mamma säga något om att eventuellt äta pizza ikväll. Jösses, det skulle ju inte sitta helt fel!

Nu ska jag bara invänta Sara innan vi drar oss till Chrissi. Sedan får vi se om jag kommer hem med fint, gult, grönt, svart eller blått hår. Men förhoppningsvis ska det gå bra! Ha en bra söndagkväll. Puss,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥