I've had the time of my life

2009-09-22 17:07:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Hallihallå denna vackra tisdagseftermiddag! Är trött som en gris men känner mig trots det väldigt glad. Har varit en kanondag idag, tisdagar är rätt trevliga ändå. Dagen har bestått av fotbollsgym, engelska, idrott och samhälle. Fotbollsgym bestog av Individuellt Tema vilket innebär att det är vi själva som bestämmer vad vi ska göra. Individuellt. Jag hade valt skott och fick alltså skjuta i en och en halv timme nästan, olika vinklar och tekniker och sådär. Det är så sjukt roligt med fotbollsgym, det är det enda som jag tycker är positivt med fotbollen för tillfället.

Nåja, idrotten var också väldans trevlig. Körde innebandy med Yman, Filip, Victor, Erika & Mia. Mer behöver inte sägas :) Samhällen blev väldigt stressig då vi skulle vara klara med ett grupparbete och vi knappt hade börjat med själva slutprodukten. Men det gick bra tillslut, hoppas det gick bra för Emelie och Lisa också som oturligt nog riskerade att inte hinna med bussen.

Har busat lite med Trolle idag, nu ligger jag i min vanliga position och lyssnar på låten som jag la in i det förra inlägget. Är totalt förälskad i låten, måste hålla mig i skinnet så jag inte lyssnar sönder den på en gång som ofta är rätt lätt hänt.

Nu väntar timme. Blir upplockad av Sune om en sisådär 39 minuter, så jag har tid att ligga här en stund till, hihi. Men jag tackar för mig sålänge så kanske jag kastar in en uppdatering senare ikväll. Det låter ju alla tiders! Ha en bra kväll,
Fanny ♥


Kommentarer
Postat av: LiLLY

sv: jag förstår de:( men du ska se att en dag dyker the special one upp! :)<3

2009-09-23 @ 06:35:00
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥