Kisses don't lie

2009-09-02 16:12:03
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Trots att jag bara har haft två lektioner idag, slutade tidigare än någon annan dag i veckan så är jag totalt slutkörd. Var så förbannat trött så jag var tvungen att gå upp och lägga mig en stund. Tänkte ta tag i lite pluggande, ska bara vakna till liv först. Dagens plugg består av två brev, ett på svenska och ett på engelska och om jag orkar-hinner-känner för det så blir det nog lite matte också.

Var in till Birsta en snabbis med mamma förut idag, tyckte att jag behövde lite bättre koll så jag fixade en kalender. En blå sak ifrån Akademibokhandeln blev det, så nu är jag rätt nöjd med det. Haha, finns mycket att vara glad för.

Efter mitt pluggande ska jag pallra mig ner till ETIC och köra lite Muscle Power tänkte jag. Hade sett fram emot ett aerobicpass med C, men blev väldigt besviken förut när jag upptäckte att det inte kör igång förrän nästa vecka. Så det blir nog 'bara' ett pass idag för min del.

Nej, nu är det dags för lite skrivande! Take care,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥