Knock you down

2009-09-14 18:43:33
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Natur eller samhälle, det är den stora frågan!

Jag har sådan fruktansvärd beslutsångest, jag vet verkligen inte vad jag vill gå längre. Jag går iallafall natur för tillfället. Klassen är underbar och det har verkligen känts bra med allt runt omkring. Problemet är att jag är så less på matten och naturkunskapen redan. Jag känner inte att jag fattar någonting och det är väl några lärare som dessutom är lite sämre än vad jag hade förväntat mig.

Jag vill varken bli läkare, tandläkare, ingenjör eller vad tusan allt heter, så frågan är om det nu är värt att kämpa sig igenom dehär tre åren? Kanske, kanske inte.

Jag har noll aning om vad jag vill syssla med i framtiden, det enda jag är riktigt säker på är att jag vill jobba med människor på ett eller annat sätt. Att sitta på kontor eller liknande skulle kännas alldeles för stelt för min del, jag vill lyssna på andra människor och hjälpa till men inte riktigt åt psykolog-hållet heller. Jag tycker samhällen är mycket roligare än både matten och naturkunskapen tillsammans, men samtidigt vill jag inte byta klass och sådär.
Har verkligen ingen aning om hur jag ska göra. Känns lite smått förvirrande just nu!

Ikväll blir det iallafall dans, det ska bli riktigt trevligt! Uppdatering finns här om några timmar! Hej sålänge,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥