Kvar i något jag lämnat för längesedan

2009-09-13 21:37:52
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Oj, blev uselt uppdaterat i helgen. Men förhoppninvsvis har ni haft lika fullt upp som mig och inte hunnit kika hit :) Min helg blev iallafall toppen, helt sjukt bra måste jag säga. Började ju i fredags med en riktigt härlig tjejkväll, vilket ni även fick bevis på i inlägget nedanför. Lördagen kom jag inte upp förrän vid halv tolv, drog nästan direkt iväg mot Bergeforsen med Chrissi där vi spanade in matchen. Jag tackade ju som bekant (eller? har jag sagt det?) nej till att spela, men att kolla var en självklarhet. Blev dock lite smått less när det började regna efter mindre än fem minuter. Så vi placerade oss i Sunes bil, där vi höll oss i värmen under hela matchen.

Följde med Chrissi hem efteråt, vi hade ett litet mission impossible att ta tag i där men det gick vägen till slut det också. Tog med oss lite nudlar hem till mig och gjorde en finmiddag här hemma. Sedan blev det fixande och sådär innan Jesper kikade hit också. Låg i sängen och pratade på, lyssnade på musik och sådär. Mest för att fördriva tiden tills bussen gick. Hamnade i Tallnäs, men drog sedan vidare på en gång :) Resten av kvällen blev rätt mysig om jag får säga det själv.

Chrissi sov här och imorse spratt vi upp klockan 9. Ungefär en kvart senare var vi klar för Birsta, tog en prommis upp till henne och hämtade pengar och sedan satte vi oss på bussen. Jesper kikade bort till Birsta också, så idag blev det en rejäl söndagsshopping! Äntligen lite nya kläder, känns rätt skönt.

  

Lite random bilder på några av de tröjor som fick följa med mig hem idag :)

Imorgon väntar skolfoto, ligger och funderar på frisyr och klädsel. Man vill ju inte se lodis ut som varje år annars samtidigt som att det inte är någon höjdare att komma jättefixad. Vanliga kläder bara. Men vad? Tål att tänka på det där!


Dessutom kan jag meddela att jag har totalt fallit för Melissa Horn. Inte förrän nu har jag förstått hur jäkla bra hon är! Texterna är underbara och det finns ingenting som är så skönt som att ligga och mysa till hennes musik.

Nej, men nu känns det bara som att jag kommer skriva massa onödigt om jag fortsätter. Så därför tackar jag för mig. Puss,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥