My sunshine in the rain

2009-09-19 11:12:48
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Åh, alldeles nyss ramlade det in ett alldeles för gulligt sms för att jag skulle kunna hålla mina smilband i styr. Det var precis vad jag behövde!

Och dagen blev inte sämre av att jag äntligen lyckades installera msn igen! Jag vet inte om jag antecknade det här, men jag lyckades iallafall avinstallera hela msnpaketet för några dagar sedan. Har sedan dess fått logga in på deras webmessenger och okej, den funkar men den är inte alls något vidare. Så nu är jag lycklig igen, hihi.

Ja, igårkväll åkte jag ju som sagt och mötte upp Betty. Träffade på Anton & Tell utanför ICA, passade på att gratta Tell och avslöja min väldigt planerade present. Vi köpte med oss varsin dricka och blåste sedan vidare mot Elin. Största delen av kvällen gick åt till att försöka komma på något roligt att göra, haha. Men jag tyckte det var rätt trevligt ändå, blev bland annat en promenad, lite idoltittande, snack och lite planering inför ett kommande äventyr. Det ska jag inte avslöja förrän allt är klart så att ni ska få bli lite nyfikna!

Idag väntar en tur till Njurunda med Anna & hennes Andreas. Det vankas match mellan Njurunda och Timrå men eftersom både jag och Anna är sjuklingar så får vi agera ifrån läktaren istället. Ska klä på mig allt jag kan hitta, vägrar vara sjuk nästa helg då det är derby som gäller.

Nåja, nu ska jag nog ta moppen upp emot byn och kasta mig in i kärringrillen en stund. Later!
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥