This is what I've been wanting all along

2009-09-17 07:37:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Godmorgon kära läsare! Hur är läget idag? Om ni undrar är det iallafall bra med mig, förutom att en förkylning är på väg att smyga sig förbi mitt immunförsvar. Suck. Började väl redan igår egentligen, men idag är det snäppet värre. Ska knapra Strepsils och Esberitox och allt vad det heter, får se om det hjälper den här gången också.

Som vanligt rullar min pepplista runt runt här i mitt rum, så nu börjar jag bli på sådär jättebra humör! Ska åka om ca 10 minuter, så kanske borde göra ett ryck och packa ner det sista. Ska plocka upp André på vägen också, får agera privatskjuts nu när hans moppe är helt off.

Nej, som sagt, dags att packa! Take care,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥