This pain is just too real

2009-09-06 00:47:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Gokväll!
Klockan lyser ut 00.39 och jag börjar känna mig lite småsliten efter dagen. Började ju som sagt med en match och jag vet ärligt talat inte vad som finns att skriva om den. 6-1 förlorade vi med, och andra halvlek tycktes aldrig ta slut. Kollaps skulle man kunna säga.

Rullade hem, åt och duschade och snart var man människa igen. Blev ett avsnitt 24 med mamma och pappa, sedan var jag så trött så jag gick och la mig. Somnade visst en och en halv timme ungefär, men det var väldans skönt!

Började göra mig klar för att dra upp emot byn, hann trippla håret innan Chrissi och Anna ringde och meddelade att destinationen för kvällen var Söråker. Så ca 20 minuter senare satt vi på bussen emot obygden! Var där nån timme innan vi var tvugna att ta sista bussen hem. Gjorde en mellanlandning i Timrå Centrum (ha ha ha, känn ironin) där vi träffade på lite folk. Slutade med massor av skratt med Anton & Tell i skeppet innan vi tre och Anna drog hem till mig. Blev inte så mycket mer, dom gick hem för en stund sedan.

Själv har jag nu krupit ner under täcket och slagit på lavalampan, ligger och lyssnar på lite mysmusik. Inte helt tokigt! Imorgon ska jag och Chrissi göra stan osäker, hehe. Hoppas på lite mer shopping än sist dock!
Dags att kolla vidare innan ögonlocken åker igen för natten. Sov sött,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥