We're gonna run this town tonight

2009-09-09 22:57:24
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Vem kommer jag att vara efter gymnasiet? Eller vem kommer jag att vara om en månad, två, tre? Om tio år? Vad jobbar jag med? Vad går jag ut med för betyg, vilka umgås jag med, vad gör jag på fritiden, är jag lycklig? Är jag kär, fortsatte jag att dansa? Ibland är det lite farligt att vara ute och promenera såhär på kvällskvisten för just idag iallafall dök det upp en hel del tankar i mitt huvud. Det är ganska spännande ändå, att inte veta någonting. Nåja, det där får bli kvällens flum, resten får jag ta för mig själv för annars kanske ni inte vågar komma tillbaka.

Dansen var helt OK, dock mycket bättre på måndagar! Mindre folk = mer space. Och så var det lite trist att vara där själv, men det gick la rätt bra ändå. Tog motorvägsbussen hem där Chrissi mötte upp mig på skogsvägen. Traskade ner hem till mig så att jag fick äta och duscha, sedan har kvällen spenderats ute. Blev en Lion-glass och en Dr Pepper ikväll, tyckte att jag var värd det faktiskt!

Imorgon väntar fotbollsgym så kanske borde sova just nu. Har iallafall suttit och skrattat mig igenom IDOL ikväll med mamma! Fy vad jag tycker om det programmet. Finns mycket roligt folk att skratta sig mätt på. Hehe. Min favorit för kvällen blev nog I'm yours-snubben, eller han som sjöng Leende gullbruna ögon. Haha, säger jag bara!

Blev på dåligt humör ikväll, av lite diverse anledningar, men det försvann lika snabbt när jag slog igång IDOL. Nej, nu tipsar jag om Jay-Z feat. Rihanna & Kanye West - Run this town och tackar för mig! Natti natti,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥