Boring

2010-04-12 08:46:55
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Tjingeling. Som sagt skulle jag åka till skolan tidigare idag för att prata med M. Fail - det tog fem minuter och nu är det 1 timme & 45 minuter kvar tills jag börjar. Överväger att ta en promenad i det fina vädret, blir tokig av att bara sitta och vänta. Men det kändes lite småkallt såhär på morgonkvisten och med endast skinnjackan och tunna leggings känns det inte som någon höjdare.

Håller på att jaga lärare för att fylla i ansökan om ledighet men hittar bara 3 av 5 möjliga. Hm. Skulle vara skönt om jag kunde stöka undan det idag.

Oh, nu kom jag på vad jag ska göra. Jag ska fixa min bokredovisning på engelskan så har jag det ur världen! Hörs sen igen ♥

By the way .. ikväll blir det Pace! Galet kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥