Magic

2010-04-09 13:10:02
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Halli hallå! Sista lov-dagen och som vanligt har lovet gått alldeles för fort. Har dock inte gjort så mycket men det har varit skönt ändå. Har haft mycket tid till Etic vilket jag gillar. Mysiga morgnar och kvällar med älskling gillas också en hel del. Idag är det riktigt pissväder vilket betyder att jag nog bara ska vara inne och ta det lugnt. Är på väg uppåt byn och ska sola lite iallafall, men därefter blir det nog bara lite godis och en film.

Igår kväll efter träningen var jag helt slut. Efter massa löpning (intervaller i backe, 70-20 & löpning i trappor) och en träning med högt tempo ville inte benen riktigt hänga med. Ändå kämpade jag mig upp till Örnen där André mötte mig. Inne på hans rum var det fullt med tända ljus, hur mysigt som helst. Jag la mig i hans knä och vi pratade på hur länge som helst. Till slut var vi så trötta att jag tror vi somnade på fem minuter. Men det var mysigt, älskar att bara ligga och prata sådär.

Imorse blev det sovmorgon, det var skönt. Lite frukost hann jag med innan mamma plockade upp mig för att jag skulle hem och gå med hundarna. Nu har jag bara chillat på här vid datorn och nu är jag som sagt på väg upp till kärringgrillen.

Ikväll är jag bjuden på middag hos L, det ska bli trevligt :) Blir nog dock inte så sent för min del, börjar känna mig lite hängig. Men det vissar sig ikväll. Hörs, ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥