Morgonpromenad

2010-04-15 10:23:19
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Åh, vilken underbar dag det är idag! Klockan är 10.20 i skrivande stund och jag har en timme på mig innan jag måste rulla bort mot skolan. Känns lyxigt att inte behöva känna den där stressen. Spratt iallafall upp strax före 8 imorse och känner mig väldigt nöjd över min insats. Jag tog en Powerwalk i det fina vädret. Körde ganska högt tempo i 60 minuter, sedan tog jag det lugnt hem som tog ungefär 15 minuter. Dock var jag bara hem och vände för att hämta plånboken. Kilade upp på Lidl och köpte lite hallon, så nu har jag precis druckit en suverän hallonsmoothie idag igen. Mumma!

Som sagt så är det dags att börja göra mig klar. Tänker absolut inte skynda mig, men ska se om jag kan försöka komma upp till skolan så pass att jag kanske kan äta lite lunch.

Idag följer en vattenflaska med till skolan, ska se hur mycket jag kan få i mig idag! Har nog druckit en halv liter redan.

Nåväl, ha en kanondag och ta vara på det fina vädret! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥