Tonight I've fallen

2010-04-01 18:34:44
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Mina vänner .. DET ÄR PÅSKLOV!!
Och det hade inte kunnat passat så mycket bättre. Nej, fy så härligt det är med en riktigt slö vecka. Och det bästa av allt - inga läxböcker som ligger och skriker på en.

Har varit en väldigt lugn dag. Började med ett pass fotbollsgym som erbjöd småtävlingar bara. Väldigt skönt! Därefter följde lite lunch i form av lax och sedan två timmars filmtittande bara. Nog för att filmen inte var så bra, men det kan man faktiskt stå ut med. Pappa kom och hämtade upp mig och grabbarna på skolan, skjutsade hem dem och sedan blev det Birren med mamma också. Köpte lite påskägg, tittade runt på lite annat och tog en fika tillsammans. Kvalitétstid skulle man kunna kalla det, och jag gillar det! Fick för övrigt nyss reda på att pappa kanske följer med mig och mamma på vårat äventyr, vilken lycka!

Har sedan Birsta-turen även hunnit med att storhandla med pappa och så har vi ätit middag tillsammans också. Nu ligger jag bara och myser och lyssnar på bra musik. Ska börja tagga till inför Påskäggscupen som vi kör med laget. Inget depp ikväll. Ikväll ska jag inte tänka utan bara köra på och jag tror att det kan bli bra.  Därefter blir det prisutdelning, hoho! Åker nog hem till älskling och sover där sen :)

Passar på att bjuda på en grym låt också! Jag blir alldeles varm i kroppen när jag hör den och tänker enbart på en person. Min André!


FM Static – Tonight (lDirektlänk till Spotify)

Har inte så mycket mer att komma med, håller på att fundera ut ett till inlägg som kommer lite senare om jag hinner innan träningen. Annars får ni ha en bra skärtorsdag! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥