» Award

2010-08-27 22:35:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer




Jag har fått en "Blog Award" av Lina!

Regler:
- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. (låt dem veta de är vinnare) 
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv

Sju intressanta och mindre intressande saker om mig:
Jag döper mina tekniska prylar. Min kamera heter till exempel Henning Nyman.
Mitt rekord på mobilspelet Quadrapop är för tillfället ca 1 900 000 - snart 2 miljoner.
Jag väger mindre nu än vad jag gjorde i 5:e klass.
Jag älskar att prata kärlek/sex/relationer osv. Grymt.
Jag är extremt rädd när jag åker bil. Det går bra så länge jag åker med mamma och pappa, men så fort det är med någon annan så kan jag inte slappna av en sekund.
Städar gör jag alltid halvnaken. Har ingen förklaring på varför.
Mitt lokalsinne är värdelöst! Det kan André intyga också. 

Jag delar ut Awarden till:
Lisa
Anna
Jenny
Sofie
Chrissi
Ida
Gabbi


 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥