» Dance

2010-08-04 20:53:20
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Training 3 kommentarer
Har precis klickat in en anmälan till en Streetdance-kurs nu i höst/vinter. Jag & Lisa gick nybörjarkursen för precis ett år sedan, men fortsatte aldrig på våren pga en rad anledningar. Men nu ska vi börja igen, vilket jag ser fram emot jättemycket. Att dansa är riktigt roligt :}

Körde ett Aerobicintervallpass nu ikväll, satt riktigt skönt. Himlans högt tempo och av någon anledning har det blivit galet varmt inne i salen. Resultatet blir att alla svettas något så fruktansvärt. Haha, men det är skönt!

Här närmast tänkte jag kolla runt på lite bloggar och därefter redigera en bild eller två. Lutar nog åt att jag ska träffa André en sväng ikväll också, får se hur det blir med det. Nåväl, ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: amanda johansson

SV; jag köpte faktiskt den på netto

för endast 70kr tror jag det var , hoppas

du hittar en :)

2010-08-04 @ 21:55:49
URL: http://aamandastyle.blogg.se/
Postat av: LiLLY

Haha ja det var Tisdag 18.00 Fortsättning 2 :) Det var iallafall den jag anmälde mig till så vi hamnar iallafall på samma kurs ;)

2010-08-04 @ 22:12:31
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/
Postat av: HANNA - [fotoblogg]

Svar: Det beror ju på lite, men har du en Nikon kamera är priset typ runt 200 kronor. :)

Kram

2010-08-04 @ 22:35:25
URL: http://haannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥