» En god gärning

2010-08-18 12:33:17
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Idag har jag totalrensat mitt rum. Eller mestadels mina lådor. Har fått ihop en påse med kläder som ska slängas {typ gamla avdankade trosor, strumpor, bhar och diverse sådant}, en påse som går raka spåret till Erikshjälpen {läs rubriken} samt en påse som mamma ska ta med sig på jobbet och kolla om det är någon som vill ha något. Det är alltså rätt fräscha grejer som jag dock inte tycker om. Och då finns det ju inte så mycket att göra :}

Ska bjuda på några bilder antingen idag eller imorgon på mina inköp under den senaste tiden. Har bestämt mig för några plagg, medan några fortfarande är ovissa om jag ska behåll eller inte. Svårt det där!

Förresten hittade jag igen min allra första BH förut när jag rotade igenom någon låda. Haha, vilken söt! Snobben och glitter och grejer. 6 år gammal är den ungefär. Skoj! Var tvungen att spara den.

Nej, nu ska jag fortsätta med vad jag har påbörjat. Närmast på schemat står dammtorkning och dammsugning! Sedan ska jag troligtvis byta gardiner. Ni kanske får resultatet senare.

Ha en bra dag, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥