» Friday

2010-08-20 23:17:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jösses vilken trött dag jag har haft idag. Vaknade redan 8.20 imorse, hemma hos André. Han själv sov såklart som en gris fram tills strax före elva, då jag hade hunnit läsa i sisådär 2 timmar. Tur att boken är bra säger jag bara.

Åt lite frukost sedan när han hade vaknat till liv, sedan åkte jag ganska snart iväg med mamma till Birsta. Lämnade bland annat tillbaka en kofta jag tidigare i veckan inhandlat på BikBok {jag vet - jag lovade bilder på det jag köpt. Får se när dom kommer} som jag inte var 100% nöjd med. Ska istället dit någon annan dag och se om jag hittar något som faller mig i smaken. Rensade ju som sagt ur garderoberna häromdagen, så nu är det sannerligen tomt i mina lådor!

Blev ingen långvarig tur på Birsta City då varken jag och mamma riktigt hade orken. Innan var jag jätteinspirerad att shoppa loss - men som vanligt när jag känner så hittar jag inget alls. Det bästa när jag ska shoppa är om jag hamnar spontant i Birsta eller på stan, eller inte alls känner någon lust efter kläder. Då brukar jag hitta plagg som mest. Konstigt det där. Någon fler som känner samma sak?

När vi anlände hem kastade jag mig i lite mjukiskläder och sedan rakt ner i pappas säng med min bok. Läser för tillfället Linwood Barclays "Alltför Nära". Läs mer om boken här. Jag har tidigare läst en annan bok av samma författare som jag dessutom tipsade om här i bloggen för inte så längesedan. Ni hittar det inlägget här.

Senare kom det lite folk hit för att fira pappa som fyller år imorgon. Tycker faktiskt inte att sådant är roligt längre. Det är faktiskt inte så underhållande att vara den enda varelsen under 41 år vid sådana tillställningar. Födelsedagar funkar, men på julafton och så vidare önskar man att det fanns någon lite yngre med i bilden. Suck. Hur som helst så kom André tack och lov ner efter några timmar. Hann mysa lite med honom innan han drog till Selånger Marknad med några kompisar. Så sedan dess har jag, mamma och pappa bara haft en riktigt familjemyskväll. Sett ett par avsnitt 24 {åh, bästa serien. Någon som har sett?} och läst ännu lite till i boken.

Nu är det dags för natten. Imorgon är det min tur att kolla in marknaden med mina flickor. Får väl se vart det slutar. Sedan ryktades det om att jag äntligen, äntligen, äntligen ska få träffa J och kanske J. Wey, säger jag!

Nej, nu var det mycket tråkigt pladder här. Dags att sova kanske? Ja!
Hoppas på en piggare dag imorgon.
Två dagar kvar till skolan börjar. Känns faktiskt inte så jävla jobbigt.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥